zaterdag 22 juni 2013

Kokosolie

Na al een lange tijd me verdiept te hebben in het gebruik van kokosolie, moest het er dan toch maar van komen. Ik heb een emmertje gekocht! Ik heb het nu 2 keer gebruikt met het koken en 1 keer een theelepel in mijn Brinta bij het ontbijt.. Wat ontzettend schoon vet is dit! Ik was een beetje huiverig als het gaat om vlees bakken maar alle vooroordelen zijn hierbij uit de lucht.  Kokosolie ruikt niet en heeft geen bijsmaak. Een prachtig puur product. Ook deed ik na het koken een beetje over de broccoli en asperges. Heerlijk! Heel anders dan een klontje boter. Anders vet. Schoon. Zeer schoon. De komende tijd zal ik me er eens meer in verdiepen. Welke werking heeft het en wanneer gebruik je het? Dat kun je hier lezen.Vooralsnog ben ik erg positief.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten